%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
توسعه سرعت
195,000  تومان
وضعیت: موجود

توسعه سرعت

عنوان: توسعه سرعت
کد:
  • نویسنده: ایان جفریز
  • مترجم: حیدر صادقی، ماندانا سنگاری، سید مسعود میرمعزی

ناشر:

علم و حرکت


قطع:

وزیری


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

216


نوبت چاپ:

1


شابک:

978-600-8500-16-2


تیراژ:

300


ويراستار:

ایان جفریز


سال:

1399

چکیده :

در میادین ورزشی یا هنگام تعقیب توپ در زمین، سرعت به بهبود مهارت ورزشکار کمک می کند. کتاب توسعه سرعت به چگونگی ارتقاء سرعت از منظر علمی جهت موفقیت در رقابت می پردازد.
کتاب توسعه سرعت توسط 8 متخصص انجمن ملی قدرت و آمادگی تألیف شده است و راهنمایی جامع و سریع برای توسعه سرعت برای افراد نخبه صر فنظر از رشته ورزشی است. جدای مباحث علمی مطرح شده در کتاب توسعه سرعت، این کتاب راهنمایی جهت ارزیابی توانایی فعلی را فراهم می کند و کمک می کند در زمینه هایی که بیشترین نیاز را حس می کنید، شناسایی کنید. با استفاده از این اطلاعات و اجرای تمرینات تکنیکی مؤثرتر، ابزاری مفید برای توسعه سرعت خود خواهید داشت.
اگر به دنبال افزایش سرعت ورزشی هستید بیش از این معطل نکنید. با اطلاعات جامعی که در این کتاب گردآمده است بهترین گزینه را برای دستیابی به موفقیت و اهداف رؤیایی خود را دارا هستید. کتاب توسعه سرعت ابزاری است که به آن برای افزایش و بهبود سرعت در برنامه تمرینی نیاز خواهید داشت تا سرعت خود را به بالاترین سطح ممکن برسانید.

فایل های ضمیمه شده :

 
 
نظر شما
ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
اجرا و پشتیبانی: NikaIT