%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
کتاب جامع مربیگری والیبال
295,000  تومان
وضعیت: موجود

کتاب جامع مربیگری والیبال

عنوان: کتاب جامع مربیگری والیبال
کد:
  • نویسنده: سسیل رینود، دکتر خسرو ابراهیم (ویراستار فنی کتاب)
  • مترجم: سعید نظری، مرتضی شیاری، وحید نظری

ناشر:

علم و حرکت


قطع:

وزیری


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

325


نوبت چاپ:

اول


شابک:

978-600-8500-21-6


تیراژ:

300


ويراستار:

دکتر خسرو ابراهیم


سال:

1399

چکیده :

کتاب جامع مربیگری والیبال با ویراست سِسیل ریِنود که از مربیان قابل احترام و با تجربه تمام زمانهاست، کتابی است که به طور قطع تمام مربیان در همه سطوح باید آن را مطالعه کنند. این کتاب جامع، مفاهیم پایه و مشاوره تخصصی را فراهم میکند که برای بهتر شدن هر مربی کمک کننده و مفید است.
داگ بیل
رئیس فدراسیون والیبال امریکا
کتاب جامع مربیگری والیبال منبع غنی است که در بیشتر مواقع در داخل و خارج زمین به شما در ایجاد برنامه و ساختار، شکل دادن و بهبود تیم و تسری عکردن مهار تهای مربیگری کمک شایانی م یکند.
این کتاب تمریناتی عالی جهت توسعه بازیکنان در هر پست و بینش استراتژی باز یها از قبیل استراتژ یهای سرویس، برنامه ریزی دفاعی و تصمیم گیری را برای استفاده مربیان ارائه میکند.
این کتاب تائید شده انجمن مربیان والیبال امریکاست و توسط سِسیل رِینود افسانه ای ویراستاری شده است. این کتاب توصیف داخل زمین، نکات دقیق مربیگری، بازی و شکل دادن یک برنامه موفق را پوشش میدهد. این کتاب منبعی کاربردی و انگیزشی است که شما در شغل مربیگری به فصل فصل آن نیاز خواهید داشت.

فایل های ضمیمه شده :

 
 
نظر شما
ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
اجرا و پشتیبانی: NikaIT