%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
نهایتٍ تناسب اندام با تمرینات پلانک
135,000  تومان
وضعیت: موجود

نهایتٍ تناسب اندام با تمرینات پلانک

عنوان: نهایتٍ تناسب اندام با تمرینات پلانک
کد:
  • نویسنده: جنیفر دیکورتینز
  • مترجم: فاطمه (فائزه) قلی‌خانی، فیروزه خسروشعار

ناشر:

علم و حرکت


قطع:

وزیری


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

160


نوبت چاپ:

1


شابک:

978-964-5547-74-3


تیراژ:

100


ويراستار:

فیروزه خسروشعار


سال:

1341

چکیده :

کتاب نهایتِ تناسب اندام با تمرینات پلانک دارای ۱۰۱ نوع مختلف از تمرین‌های پلانک است که می‌تواند برای اختصاصی کردن تمرین شما استفاده شود. به‌راحتی با اضافه کردن توپ‌های پایداری، گلایدرها و وزنه‌ها، سختی تمرینات تقویتی را افزایش دهید. هر تمرین شامل نمایش تصاویر گام‌به‌گام، نشانگرهای عملکرد و بایدها و نبایدهای فرم تمرینی است. تمرین پلانک با توالی کامل را می‌توان برای هدف قرار دادن مناطق مشکل‌دار و ایجاد قدرت استفاده کرد.
      با تغییرات بی‌شماری از پلانک‌های سنتی گرفته تا پلانک‌های پهلو و پلانک‌هایی با استفاده از وزنه‌های آزاد یا سطوح ناپایدار، کل تمرین شما را می‌توان در محدوده پلانک برنامه‌ریزی کرد!
     با کتاب نهایتِ تناسب اندام با تمرینات پلانک با روش تمرینی خود، به یک کُْر (میان‌تنه) قوی برسید.

فایل های ضمیمه شده :

 
 
نظر شما
ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
اجرا و پشتیبانی: NikaIT