%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
رژیم غذایی آنابولیک
95,000  تومان
وضعیت: موجود

رژیم غذایی آنابولیک

عنوان: رژیم غذایی آنابولیک
کد:
  • نویسنده: لیث دوری
  • مترجم: دکتر حسین پیرانی، مهدی روستائی

ناشر:

علم و حرکت


قطع:

وزیری


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

110


نوبت چاپ:

1


شابک:

9789645547668


تیراژ:

200


سال:

1401

چکیده :

بسیاری از مردان جوانی که بدنسازی را شروع میکنند، بسیار وسوسه میشوند که از استروئیدهای آنابولیک استفاده کنند، عمدتا به این دلیل که به نظر میرسد هر کسی که بدن فوق العاده خوبی دارد، آنها را مصرف میکند. با این حال، آسیب طولانی مدت به سلامتی با توجه به سوء مصرف استروئید به خوبی مستند شده است، که تقاضای زیادی برای جایگزینها و استراتژیهای طبیعی ایجاد میکند. اینجاست که ایده های مطرح شده در این کتاب به منصه ظهور می رسد.
        هر رژیم غذایی خوب باید اصول رژیمهای قبلی را در نظر بگیرد و آنها را اصلاح کند. چیزهای کمی با هر ارزشی یک شبه خلق میشوند.
        هدف من از نوشتن این کتاب این است که خواننده را با توجه به موضوعات گسترده بدنسازی، تناسب اندام و سلامتی به شیوهای مختصر و سنجیده بدون توسل به اصطلاحات فنی بیش از حد یا روایتهای شخصی بیش از حد روشن کنم. رژیم تعیین شده در این کتاب ممکن است همان دستاوردهای عظیمی را که توسط یک بدنساز حرفهای که از چرخهها و پشتههای استروئیدی استفاده میکند، به شما ندهد، اما با این وجود باید کمک زیادی به شما در رسیدن به آنچه فکر
میکردید بدون کمک مصنوعی غیرممکن است، داشته باشد.
      برخلاف استروئیدهای آنابولیک و هورمونهای بیولوژیک، هورمونهای شما هیچ هزینهای ندارند و با هشدار بهداشتی همراه نیستند. با استفاده از این رژیم، باید بتوانید پتانسیل طبیعی خود را با دستکاری هورمونهای خود با ترکیب غذا و مکملهای مختلف بهینه کنید. رژیم غذایی آنابولیک بسیار سازگار است، اما باید سخت کوش باشید. هیچ چیز در زندگی به این راحتی نیست.
      قدرت نهفته درون خود را دست کم نگیرید. تصور کنید که میخواهید چگونه به نظر برسید و بدانید که دست یافتنی است. اگر کلید دارید، میتوانید در را به روی خود جدید باز کنید.

فایل های ضمیمه شده :

 
 
نظر شما
ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
اجرا و پشتیبانی: NikaIT