%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
تحلیل عملکرد در ورزش‌های تیمی
155,000  تومان
وضعیت: موجود

تحلیل عملکرد در ورزش‌های تیمی

عنوان: تحلیل عملکرد در ورزش‌های تیمی
کد:
  • نویسنده: پدرو پاسوس، دوارته آرائوخو، آنا وولوسوویچ
  • مترجم: محسن محمدی، راحیل رازقی، مسلم بهمنی، دکتر سعید ارشم

ناشر:

علم و حرکت


قطع:

وزیری


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

199


نوبت چاپ:

اول


شابک:

978-964-5547-24-8


تیراژ:

200


ويراستار:

سعید ارشم


سال:

1400

چکیده :

کتاب تحلیل عملکرد در ورزشهای تیمی، با پرُ کردن یک شکاف مهم در ادبیات تحلیل عملکرد، مفاهیم اصلی و  کاربردهای عملی تحلیل عملکرد را برای ورزشهای گروهی معرفی میکند. این تحقیق، از تحقیقات پیشرفته برای بررسی رفتارهای فردی و جمعی در مجموعه ای از ورزشهای تیمی بین المللی استفاده میکند. با اثبات رابطه نزدیک بین مربیگری و تحلیل عملکرد، درک بهتری از نقش حیاتی تحلیل عملکرد در ورزشهای تیمی برای دستیابی به نتایج موفق ایجاد میشود.
       این کتاب نه تنها انواع مختلفی از روشهای تجزیه وتحلیل عملکرد در ورزشهای گروهی را ارائه میدهد ، بلکه نشان میدهد که چگونه میتوان از داده های علمی برای غنی سازی تجزیه وتحلیل عملکرد استفاده کرد. قسمت اول، راهنماییهای اصلی تحقیق در تجزیه وتحلیل عملکر د، بحث در مورد ویژگیهای ورزش تیمی، فرایندهای مربیگری،
       متغیرهای توصیف کننده عملکرد و روشهای تجزیه وتحلیل تعامل اعضای تیم را مشخص میکند. بخش دوم به تجزیه وتحلیل عملکرد در مورد طیف وسیعی از ورزشهای تیمی از جمله فوتبا ل، بسکتبا ل، هندبال، والیبال و راگبی میپردازد.
      کتاب تحلیل عملکرد در ورزشهای تیمی، یک همراه ضروری برای هر دوره یا پروژه تحقیقاتی در مورد تجزیه وتحلیل عملکرد ورزشی یا مربیگری ورزشی و مرجعی ارزشمند برای تحلیلگران حرفه ای است.

فایل های ضمیمه شده :

 
 
نظر شما
ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
اجرا و پشتیبانی: NikaIT