%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20-%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
مدیریت بازاریابی - خلق ارزش بلندمدت
325,000  تومان
وضعیت: موجود

مدیریت بازاریابی - خلق ارزش بلندمدت

عنوان: مدیریت بازاریابی - خلق ارزش بلندمدت
کد:
  • نویسنده: جان دیویس، جسیکا هیلبرت
  • مترجم: ابراهیم علیدوست قهفرخی، رحیم خسرومنش، عادل میرزایی

ناشر:

علم و حرکت


قطع:

وزیری


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

352


نوبت چاپ:

1


شابک:

978-600-5543-29-2


تیراژ:

250


سال:

1400

چکیده :

کتاب بازاریابی ورزشی - خلق ارزش بلندمدت راهنمایی های راهبردی جالب و متفکرانه برای موفقیت در زمینه های مهم بازاریابی ورزشی ارائه میدهد. همه از مبتدی تا حرفه ای باید از رویکرد تازه و مدون سازماندهی دانش اساسی در مورد بازاریابی ورزشی، به ویژه چشم انداز جهانی و موارد مربوطه قدردانی کنند.

- لین آر. کال (Lynn R. Kahle)، دانشگاه اورگان ، ایالات متحده آمریکا
پس از خواندن این متن توسط دیویس و هیلبرت، دانشجویان در زمینه اجرای مفاهیم بازاریابی و برنامه های عملیاتی در صنعت ورزش بین الملل آگاهی و مهارت بیشتری خواهند یافت. بازاریابی ورزشی با نگرش جهانی، از یک رویکرد بین المللی برای کمک به دانشجویان در درک اصول بازاریابی ورزشی، مزایا، معیارها، تجزیه و تحلیلها، رویکردها، فعالیتهای تاکتیکی و راهبردهای عمل محور استفاده میکنند. دانشجویان میتوانند مطالعات موردی مفصل و کاملاً مفیدی را از سرتاسر جهان با استفاده از مطالب مندرج در انتهای فصول پیدا کنند.
- پاول پدرسون (Paul M. Pedersen)- دانشگاه ایندیانا ، ایالات متحده آمریکا

این کتاب به سبک در دسترس و مختصر نوشته شده است، مضامین اصلی را با شکلهای واضح و مثالهای مرتبط در دنیای واقعی نشان میدهد. در این بخش عناصر قابل توجهی از نظریه های بازاریابی و آخرین شیوه هایی که به دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد اجازه میدهد تا شیوه های بازاریابی ورزشی سنتی و جدید را درک کنند، بحث میشود.

بازاریابی ورزشی با جستجو در آخرین شیوه های بازاریابی ورزشی، به بازاریابان کمک میکند تا تصمیمات مؤثر در زمینه مدیریت و بازاریابی را بگیرند. این کتاب درسی جامع در مورد نظریه های مربوط به بازاریابی و شیوه های مربوط به آن در بازاریابی ورزشی بحث میکند. هر موضوع:

  • اجزای اصلی بازاریابی ورزشی را تعریف میکند،
  • نمونه های کوچک از ورزشهای مختلف در سراسر جهان را ارائه میدهد،
  • سؤالات و تمریناتی را برای تأیید موضوعات اصلی و تحریک تفکر خواننده در پایان فصل ارائه میدهد.
  • اقدامات مربوط به فعالیتهای مختلف بازاریابی ورزشی را شرح میدهد.

این کتاب درسی یک دوره ضروری برای دانشجویان در زمینه بازاریابی، تجارت و دوره های مختلف ورزشی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است.

فایل های ضمیمه شده :

 
 
نظر شما
ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
اجرا و پشتیبانی: NikaIT