%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
تمرینهای قدرتی برای چربی سوزی
295,000  تومان
وضعیت: موجود

تمرینهای قدرتی برای چربی سوزی

عنوان: تمرینهای قدرتی برای چربی سوزی
کد:
  • نویسنده: نیک تامینلو
  • مترجم: حمزه دانشمندی، شکوه شایسته

ناشر:

علم و حرکت


قطع:

وزیری


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

318


نوبت چاپ:

1


شابک:

978-600-8500-27-8


تیراژ:

300


سال:

1400

چکیده :

هیچ حس زودگذر، حیله و ادعای معجزه ای در کار نیست! فقط برنامه نویسی مبتنی بر علم، استراتژ یهای معقول و نتایج مورد نظر شماست.
در آموزش کتاب تمرینهای قدرتی برای چربی سوزی، نیک تامینلو، مربی و مبتکر مشهور در زمینه عملکرد انسان، نحوه استفاده از 3 عامل: آموزش قدرت متابولیک - مدارها، ترکیبات، مجموعه ها - برای تسریع در متابولیسم بدن و به حداکثر رساندن از چربی سوزی را شرح میدهد.
با حفظ عضله، این ویژگیها را در این کتاب خواهید یافت:

  • بیش از 150 تمرین با استفاده از هالتر، دمبل، باندهای مقاومت، دستگاه ها و وزن بدن 
  • توصیه های واقعی تغذیه ای برای سالم ماندن، حفظ عضله و تنظیم متابولیسم
  • دستورالعملهای گام به گام، همراه با تصاویر و مشاوره برای انجام و تعیین توالی مؤثرترین مدارها، ترکیبات و مجموعه های چربی سوزی 
  • تمرینات گرم کردن و سردکردن بدن که شامل کشش و تکنیکهای خودماساژی برای فعا لسازی یا بازیابی عضلات در خانه و یا سالن ورزشی و تمرینات قدرتی با وزن بدن، همراه با برنامه نویسی جامع برای از دست دادن سریع چربی و جلوگیری از جذب مجدد چربی.

شما چه یک مبتدی به دنبال یک راهنمای گام به گام برای از دست دادن چربی باشید و چه یک متخصص تناسب اندام فصلی به دنبال تمرینات جدید برای حفظ وضعیت موجود بدن، کتاب تمرینهای قدرتی برای چربی سوزی، برنامه ای است بسیار ایمن که مؤثر است و نتیجه می دهد.

فایل های ضمیمه شده :

 
 
نظر شما
ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
اجرا و پشتیبانی: NikaIT