%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
تمرینهای دمبل
195,000  تومان
وضعیت: موجود

تمرینهای دمبل

عنوان: تمرینهای دمبل
کد:
  • نویسنده: آلن هدریک
  • مترجم: حمزه دانشمندی، حمید دانشمندی

ناشر:

علم و حرکت


قطع:

وزیری


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

216


نوبت چاپ:

1


شابک:

978-600-8500-26-1


تیراژ:

300


سال:

1400

چکیده :

حداکثر نتیجه با حداقل تجهیزات
دمبل ها به دلیل تطابق پذیری ، مقرون به صرفه بودن و اثربخشی، همیشه یک وسیله اصلی برای تمرینات قدرتی بوده اند. با محبوبیت بسیار زیاد صفحه های قابل تنظیم همه در یک جا، دمبل ها جایگاه خود را به عنوان ابزارهای لازم برای عضله سازی تقویت کرده اند. اکنون تمرین های دمبل به عنوان راهنمایی معتبر برای استفاده از دمبل برای دستیابی به نتایج مورد نظر ارائه شده است.
آلن هدریک، کارآمدترین تمرین های دمبل را برای افزایش قدرت، توان و توده عضلانی ارائه می دهد. با هدف قرار دادن ناحیه کُر، بالاتنه، پایین تنه و کل بدن. بیش از 81 تمرین با دستورالعملهای گا م به گام ، اشتباهات و اصلاحات رایج و ملاحظات ایمنی همراه است. بینش، تغییرات و نکات مربوط به آموزش بیشتر توضیح میدهد که چگونه عضلات را تفکیک کنید، دامنه حرکت را افزایش دهید و عضلات را برای محافظت از مفاصل تحریک کنید.
علاوه بر تمرینات، کتاب تمرین های دمبل شامل تمرینات و برنامه هایی است که ثابت کرده اند برای افزایش توده عضلانی و تقویت عملکرد ورزشی هستند. شما 33 برنامه برای افزایش قدرت، سرعت، چابکی و تعادل ورزشکاران در 11 ورزش محبوب را خواهید کرد: بسکتبال، دوچرخه سواری، هاکی روی یخ، اسکی، فوتبال، سافتبال، اسکیت سرعت، شنا، دوومیدانی، والیبال و کشتی. همه چیز در اینجا آماده استفاده است.
در سالن بدنسازی، خانه یا مسافرت، آموزش دمبل رویکردی هدفمند برای بهبود قدرت، توان، عضلات و عملکرد است. اگر دمبل دارید، پس داشتن این کتاب یک ضرورت است.

فایل های ضمیمه شده :

 
 
نظر شما
ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
اجرا و پشتیبانی: NikaIT