%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20(%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD)
آموزش جامع پیلاتس (ویراست دوم)
450,000  تومان
وضعیت: موجود

آموزش جامع پیلاتس (ویراست دوم)

عنوان: آموزش جامع پیلاتس (ویراست دوم)
کد:
  • نویسنده: رائل ایساکوویتز
  • مترجم: منیژه منصوری، ایمان متقیان نژاد، الناز طهماسیان پورحسینی

ناشر:

علم و حرکت


قطع:

بیاضی


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

488


نوبت چاپ:

اول


شابک:

978-600-8500-18-6


تیراژ:

1000


سال:

1398

چکیده :

کتاب تحسین برانگیز و جامع پیلاتس در حال حاضر با مطالب به روز شده، توسعه یافته، بهتر و کاملتر از همیشه! منتشر شده است.  در ویراست دوم، رائل ایساکوویتز، متخصص مشهور پیلاتس، نشان میدهد که گنجینه ای که وی برای آموزش چندین ورزشکار المپیکی، همچنین گروهی از مربیان حرفه ای که با افراد مشهور و ورزشکاران در سراسر جهان کار میکنند، به کار گرفته است.
       با شروع اصول و پایه تمام تمرینات، پیلاتس درمان عمیق از کار روی مَت، از جمله تصاویر, نشانه های تصویری، و دستورالعمل دقیق برای تنفس، به شما کمک میکند حرکات را به درستی انجام دهید. کار روی مَت در این ویرایش، براساس یک نسخه خاص از سیستم جامع BASI Block استفاده شده و برای کار با دستگاه آپاراتوس طراحی شده است. این ترتیب، درک گسترده ای به شما میدهد تا بتوانید
تمرینهای شخصی روی مَت را طراحی کنید. یک مجموعه منحصر به فرد از توالی تمرینهای چالشی کشیدن برای تسهیل انجام حرکت در یک پیوستگی حرکت و جریان است. پس از انجام کار روی مَت، جایی که مطالب بیشتر کتابها به طور کامل متوقف میشود، این کتاب پیلاتس همان عمق آموزش و تصاویر را به طیف وسیعی از دستگاه پیلاتس اعمال میکند: پرفورمر، کادیلاک، صندلی Wunda ، مخزن تمرینهای گام و نردبان، پداپول، صندلی بازودار، دایره سحرآمیز گنجینه ای کامل شامل یک گروه تمرینات هدفمند در گروههای تمرینی که تمام مناطق بدن را دربر میگیرد، طوری که توانایی فرد از سطح مقدماتی تا سطوح متوسط و پیشرفته ارتقا مییابد تا وی بتواند در تمام مراحل تمرینات چالشی پیلاتس رشد و توسعه یابد.
     با بیش از 200 تمرین و بیش از 50 تنوع تمرینی، پیلاتس جامع ترین راهنمای موجود در این روش است. به عنوان رویکردی معاصر به کار ژوزف پیلاتس، این کتابی است که شما به آن نیاز دارید تا تعادل، تمرکز، هماهنگی، وضعیت قامتی، تون عضلانی، نیروی مرکز بدن و انعطاف پذیری و در یک کلام تندرستی را بهبود ببخشید!

فایل های ضمیمه شده :

 
 
نظر شما
ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
اجرا و پشتیبانی: NikaIT