%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
آناتومی هنرهای رزمی
235,000  تومان
وضعیت: موجود

آناتومی هنرهای رزمی

عنوان: آناتومی هنرهای رزمی
کد:
  • نویسنده: نورمن لینک، لیلی چو
  • مترجم: محمدحسن بوستانی، محمدعلی بوستانی

ناشر:

علم و حرکت


قطع:

وزیری


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

144


نوبت چاپ:

1


شابک:

9786005543742


تیراژ:

1000


ويراستار:

روبن شاهوردیان


سال:

1397

چکیده :

کتاب استثنایی و بی‌نظیر آناتومی هنرهای رزمی به راهنمای تشریحی عضلاتی که در ضربات کلیدی دست‌ها، پاها، پرتاب‌ها، مبارزه با سلاح، تکنیک‌های گرفتن و گلاویز شدن با حریف، به زمین انداختن، چرخاندن و غلتاندن حریف در ورزش و هنرهای رزمی (مانند کاراته، جودو، تکواندو، هاپکیدو، آیکیدو، جوجیتسو، کن دو، کشتی، وشوو، کونگ فو، موی تای و ...) مورد استفاده قرار می‌گیرد. به صورت مصور و با بیان نکات کلیدی ضربات  و نشان دادن تمرینات ویژه آمادگی جسمانی و بدنسازی اصلی برای تقویت و پرورش  بهینه عضلات مهم پویا و ایستا که نقش اساسی ر اجرا ایفا می‌کند، با شرح زنجیره‌های حرکتی پایه به صورت کاملا ساده، روان و قابل فهم برای تمامی خوانندگان پرداخته است.
در این کتاب، از بین حیطه گسترده تکنیک‌های موجود در هنرهای رزمی، به ۵۰ تکنیک و فن بسیار پرکاربرد و خاص پرداخته شده است. این کتاب برای تمامی اساتید، مربیان، قهرمانان و رزمی‌کاران در هر سطحی که قرار داشته باشند، نه‌تنها جالب و جذاب است، بلکه می‌تواند بسیار موثر و مفید واقع شود.
کتاب آناتومی هنرهای رزمی، برای کلیه رزمی‌کاران رشته‌های مختلف که می‌خواهند بدانند برای هر ضربه و دفاع کدام عضلات چه وظایفی را ایفا می‌کنند تا بتوانند به تقویت عضلات ضعیف بپردازند، یک نیاز فوری و ضروری است.

فایل های ضمیمه شده :

 
 
نظر شما
ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
اجرا و پشتیبانی: NikaIT