%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%BE%20%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D9%88%D8%A8%DB%8C%DA%A9
استپ ایروبیک
145,000  تومان
وضعیت: موجود

استپ ایروبیک

عنوان: استپ ایروبیک
کد:
  • نویسنده: ایریس پاهمیر، کورینا نیدربائومر
  • مترجم: فهیمه مسعودی، کارولین سهاکیان

ناشر:

علم و حرکت


قطع:

وزیری


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

156


نوبت چاپ:

2


شابک:

9786005543780


تیراژ:

200


سال:

1399

چکیده :

برای آنکه بتوانید استپ ایروبیک را درست ارائه دهید، باید محتوا و فنون این ورزش  را دریافته و آنها را توصیف کنید. علاوه براین، باید اطلاعات کاملی از روش های مناسب آموزشی داشته باشید تا الگوهای استپ و حرکات دستها را در کنار هم قرار داده و چنان در آنها مهارت بیابید که شرکت کنندگان در طی جلسه تمرینی با هیچ وقفه ای روبه رو نشوند. با داشتن درک بهتری از ساختار برنامه آموزشی و تأکیدهای مختلف آن، همین طور گروه های مختلف هدف (مبتدی، متوسط و پیشرفته)، بدون شک، روند آموزشی برانگیزاننده و جذابی خواهید داشت.
هدف این کتاب، آگاه کردن خواننده از این جنبه ها، همین طور ارائه ایده های کاربردی است. برای دستیابی به این امر، کتاب به دو بخش تقسیم شده است. سرفصل 1, از نظریات سخن می گوید و برآوردی کلی از اهداف، امکانات آموزشی و برنامه های استپ ایروبیک ارائه می‌دهد. نتایج تحقیقاتی که تاکنون در رابطه با استپ ایروبیک انجام شده در فصل ۲, خلاصه می شود. فصل 3 بر متدهای آموزشی آن متمرکز می شود.
در بخش عملی و مفصل این کتاب, خواننده از تکنیک های استپ ایروبیک آگاهی می یابد که شرح کاملی از مراحل بیسیک استپ ها، ترکیب استپ ها، حرکات دست و الگوهای آن را شامل می شود. تکنیک ها به زبان استاندارد ورزشی ارائه شده اند که در این بخش با شرح تمرین های قدرتی و کششی استپ کامل می شود. متعاقب آن برای کاربردهای جایگزین و تفریحی تخته استپ، پیشنهاداتی ارائه می شود. پنج مثال کاربردی  که در فصل 5 آمده است، نمونه هایی برای کسانی است که علاقه مندند برنامه تدریس و  آموزش شخصی استپ ایروبیک را ارائه دهند. در پایان نیز دو راهکار تدریس دیگر را مطالعه می کنید تا بتوانید آنها را در ورزش مدارس به کار ببرید.
این کتاب برای همة کسانی که به استپ ایروبیک علاقه مند هستند، یک نیاز ضروری است.

فایل های ضمیمه شده :

 
 
نظر شما
ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
اجرا و پشتیبانی: NikaIT