مدیریت باشگاه ورزشی
مدیریت باشگاه ورزشی
295,000  تومان
وضعیت: موجود

مدیریت باشگاه ورزشی

عنوان: مدیریت باشگاه ورزشی
کد:
  • نویسنده: متیو رابینسون
  • مترجم: رحیم رمضانی‌نژاد، مهدی آزادان، مالک آزادان

ناشر:

علم و حرکت


قطع:

وزیری


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

344


نوبت چاپ:

1


شابک:

9786005543384


سال:

1392

چکیده :

کتاب مدیریت باشگاه ورزشی با در نظر داشتن نیازها و مطالب ههای منحصر به فرد ادارۀ باشگاه‌های ورزشی، زمینه ها و مثال هایی ضروری در این مورد را برای عوامل اجرایی، مدیران و مربیان فراهم می کند. رهبران با داشتن این کتاب و راهنمای برجسته، صاحب ابزارهایی برای ایجاد و نگهداری سازمان‌هایی می‌شوند که مناسب رشد و ترقی بوده و از نظر مالی موفق هستند و در عین حال نیازهای ورزشکاران و حامیان خود را برآورده می‌کنند.
این منبع معاصر، اصول پیچیدۀ مدیریت را برای تمام ورزش های باشگاهی  اعم از برنامه‌های سطوح و سنین چندگانه با بودجه‌های گسترده یا باشگاهی محلی با منابع محدود تجزیه می کند. افرادی که به مدیریت و رهبری در باشگاه‌ها مشغولند در خواهند یافت که قادرند طرح های موفق تجاری را بدون قربانی کردن برنامه های توسعۀ بازیکنان یا مأموریت باشگاهشان تدوین نمایند. علاوه بر این، آنها آخرین و جدیدترین اطلاعاتی را به دست خواهند آورد تا از این طریق فرهنگ مشخص و متمایز باشگاهی را ایجاد نموده، رویه‌ها را سازماندهی کرده و سودبخشی را از طریق ادارۀ باشگاه با استفاده از تفکر تجاری تقویت نمایند.
برخلاف اکثر کتاب‌هایی که برای مدیران باشگاه‌های ورزشی نوشته شده‌اند، این منبع به شناسایی مسئولیت‌های رهبران و عوامل اجرایی با حرکت به سطح فراتر از مربیگری اقدام می‌کند. محتوای این کتاب علاوه بر توسعۀ بازیکنان، بر تاکتیک‌های موفق تجاری مرتبط با باشگاه های ورزشی مشتمل بر نحوۀ برآورده ساختن نیازهای منحصر به فرد مدیریت، بازاریابی، نگهداری، ارتباطات، و اجرایی آنها نیز تمرکز می‌کند. این کتاب همچنین رهنمودهایی را دربارۀ تعیین ساختار سازمانی باشگاه، استخدام رهبران اثربخش، درک روابط والدینی و مواجهه با مسائل قانونی و اخلاقی فراهم می‌کند.

فایل های ضمیمه شده :

 
 
نظر شما
ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
اجرا و پشتیبانی: NikaIT