%D8%B3%DA%A9%D8%AA%D9%87%20%D9%85%D8%BA%D8%B2%DB%8C
سکته مغزی
95,000  تومان
وضعیت: موجود

سکته مغزی

عنوان: سکته مغزی
کد:
  • نویسنده: نیل اف. گوردون
  • مترجم: آذر معزی، ابراهیم عباسی

ناشر:

علم و حرکت


قطع:

وزیری


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

144


نوبت چاپ:

2


شابک:

9789645547583


سال:

1389

چکیده :

شما می‌توانید بر مشکلات متأثر از سکتة مغزی غلبه کرده و زندگی فعالی را در پیش بگیرید. این کتاب برنامه‌های تمرینی ایمن و معقولی را ارائه می‌دهد که پس از معالجات پزشکی تجویز می‌گردد. اگر شما به تازگی از یک سکتة مغزی بهبود یافته‌اید، می‌توانید از برنامه‌های تمرینی این کتاب برای ادامة روند بهبود، به حداکثر رساندن توان و ظرفیت عملکرد، بهبود سلامتی و پیشگیری از یک سکتة مغزی دیگر استفاده کنید.
    این کتاب همچنین تعریف روشنی در مورد سکتة مغزی و چگونگی بهبودی مغز از سکته، ضرورت سازگاری برنامه‌های تمرینی مؤثر برای نیل به بازتوانی بدن، رهنمودهایی برای تمرین ایمن، چهار برنامة کامل تمرینی، و سیستم منحصر به فرد نمره‌بندی سلامتی، برای کمک به حفظ انگیزش و سنجش روند بهبودی را بدست می‌دهد. تمرین‌های این کتاب، شما را در مسیر تندرستی قرار داده و خطر مجدد سکته را کاهش می‌دهد.
    این کتاب یکی از اولین مجموعه‌های تمرینات ورزشی توانبخشی مؤسسه تحقیقاتی و تندرستی «دکتر کوپر» است. دیگر عناوین این مجموعه عبارت‌اند از: دیابت، خستگی مزمن، اختلالات تنفسی، و آرتریت.
    دکتر نیل گوردون، رئیس بخش فیزیولوژی ورزشی مؤسسه تندرستی «دکتر کوپر» و یکی از متخصصان تمرینات ورزشی و تندرستی در جهان است.

فایل های ضمیمه شده :

 
 
نظر شما
ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
اجرا و پشتیبانی: NikaIT