%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
آناتومی پیلاتس
445,000  تومان
وضعیت: موجود نیست

آناتومی پیلاتس

عنوان: آناتومی پیلاتس
کد:
  • نویسنده: رائل ایساکوویتز، کارن کلیپینگر
  • مترجم: حیدر صادقی، سیده زهرا حسینی سیسی

ناشر:

علم و حرکت


قطع:

وزیری


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

264


نوبت چاپ:

2


شابک:

9786005543711


سال:

1397

چکیده :

این پیلاتسی است که مشابه آن را قبلا هرگز ندیده‌اید. به همراه توصیف خیره کننده جزئیات، آموزش گام به گام، با طراحی عالی آناتومیکی کاملا رنگی، کتاب آناتومی پیلاتس شما را به درون تمرینات و برنامه‌هایی می‌برد که توان عضلانی و ثبات عضلات ناحیه مرکزی بدن، بهبود تعادل و افزایش انعطاف‌پذیری، از ویژگی‌های آن است.

با استفاده از زیرانداز تمرینی جوزف پیلاتس، شما خواهید دید که چگونه عضلات اصلی بدن فعالیت می‌کنند. همچنین تنوع و تنظیمات جزئی چگونه می‌توانند تاثیرگذار باشند و در نهایت اینکه، چگونه تنفس، تعادل و تراز بودن بدن، پوسچر و حرکت، همه به‌طور بنیادی با هم در ارتباط هستند.

با انتخاب هر یک از ۴۵ تمرین این کتاب، قادر خواهید بود یک ناحیه از بدن و حتی نواحی عمقی را برای کشش و هماهنگی عصبی - عضلانی عضلات خاص هدف‌گذاری کنید. همچنین می‌توانید برای تنفس، تمرکز و خودآگاهی تکنیک‌هایی را پیدا کنید، تجربه‌ای از یک تمرین خاص که بدن و ذهن‌تان را ارتقا می‌دهد.

صرف‌نظر از اینکه شما یک فرد مبتدی برای کشف زیبایی‌های نهفته در پیلاتس باشید یا فردی که سالها به تمرین پیلاتس پرداخته است، کتاب آناتومی پیلاتس منبع منحصر به فردی است که برای درک کامل تکنیک‌های کتاب، بارها و بارها به آن رجوع خواهید کرد.

 

 

فایل های ضمیمه شده :

 
نظرات کاربران
  • محدوده سنی: از 35 تا 45 سال

باتشکر

پاسخ

  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

سلام. کاش یک قسمت از کتاب رو هم میگذاشتید.

پاسخ

  • محدوده سنی: از 35 تا 45 سال

سلام و خسته نباشيد
كاش ميشد كتاب رو در شهرستانها تهيه كرد

پاسخ

 
نظر شما
ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
اجرا و پشتیبانی: NikaIT