%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20(%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD)
طریقت کیوکوشین (فلسفة کاراته ماسوتاتسو اویاما)
125,000  تومان
وضعیت: موجود

طریقت کیوکوشین (فلسفة کاراته ماسوتاتسو اویاما)

عنوان: طریقت کیوکوشین (فلسفة کاراته ماسوتاتسو اویاما)
کد:
  • نویسنده: ماسوتاتسو اویاما
  • مترجم: روبن شاهوردیان

ناشر:

علم و حرکت


قطع:

رقعی


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

128


نوبت چاپ:

4


شابک:

9789645547118


سال:

1400

چکیده :

بدون شک ماسوتاتسو اویاما، این مرد اسطوره‌ای و کره‌ای‌الاصل کاراته، بخش اعظم سال‌های عمرش را صرف یادگیری و آموزش هنرهای رزمی کرده و از این نظر سهم بزرگی در شناساندن این هنرها به جهانیان برعهده داشته است.

استاد اویاما در طی سالیان متمادی در امر خودسازی جسمی از طریق هنرهای رزمی  به این نتیجه و حقیقت رسید که هنرهای رزمی تنها ریاضت کشیدن فیزیکی و جسمی نیست، بلکه جنبه‌های روانی و فکری این هنرها بسیار مهم‌تر از جنبه‌های فیزیکی آن است و یک کاراته‌کای خوب و آگاه باید به جنبه‌های مختلف این هنر با نگاهی دقیق‌تر بنگرد..

استاد اویاما کتاب‌های آموزشی زیادی را تألیف نموده است. کتابهای کاراته چیست؟ این است کاراته، کاراته پیشرفته، کاراته اساسی، کاراته برای نوجوانان و طریقتِ کیوکوشین که آخرین کتاب استاد اویاما است و امیدواریم مورد استقبال جامعة کاراته، خصوصاً کیوکوشین‌کاهای کشور قرار گیرد.

فایل های ضمیمه شده :

 
نظرات کاربران
  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

درود و خسته نباشید
لطفا کتاب های سوسای اویاما در مورد کیووشین و دیگر کتاب های آموزشی کیوکوشین اعم از آموزش تکنیک ها، کاتا ها، مبارزه، تمرین، مربیگری کیوکوشین، موجود کنید. ممنون

پاسخ

  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

سلام، لطفا موجود کنید

پاسخ

 
نظر شما
ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
اجرا و پشتیبانی: NikaIT