%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
استعدادیابی در ورزش
295,000  تومان
وضعیت: موجود

استعدادیابی در ورزش

عنوان: استعدادیابی در ورزش
کد:
  • نویسنده: جیم براون
  • مترجم: دکتر سعید ارشم، الهام رادنیا

ناشر:

علم و حرکت


قطع:

وزیری


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

296


نوبت چاپ:

3


شابک:

9789645547804


سال:

1401

چکیده :

چه ویژگی‌هایی ورزشکاران عادی را از افراد زبده و موفق در ورزش‌های سازمان‌یافته متمایز میسازد؟ ورزشکاران زبده چه خصوصیات مشترکی دارند؟ در ورزش‌های مدرن امروزی، شناسایی استعدادها در بیشتر کشورها به همان اندازه که از روندی منسجم و مناسب برخوردار است، امری تصادفی نیز هست.

کتاب استعدادیابی در ورزش، به مهمترین عوامل موفقیت ورزشی میپردازد. نویسنده با جمع آوری اطلاعات و تجارب بسیاری از متخصصان امر، متغیرهای اصلی را مشخص نموده و به مشارکت نسبی آنها در عملکرد اشاره دارد؛ سپس در مورد نحوة به کارگیری این متغیرها در رشته های ورزشی و حتی موقعیتهای مختلف درون این ورزش‌ها توضیح میدهد. در این کتاب، شما با تمامی ویژگیهای جسمانی، روانی و عاطفی، و عوامل ناملموس آشنا شده و به نقش مهم آنها پی خواهید برد.

شما چه یک ورزشکار بلندپرواز باشید، و چه والدین یکی از آنها؛ و یا مربیگری ورزشکاران 8 الی 20 ساله را برعهده داشته باشید؛ و یا حتی به عنوان یک استعدادیاب درصدد تعدیل ملاک ارزیابی خود باشید، این کتاب به شما می آموزد که در فرایند رشد، انتظار چه پیامدهایی را داشته باشید و چگونه بر موانع و مشکلات غلبه کنید.

کتاب استعدادیابی در ورزش که تنها منبع در این زمینه به شمار میرود، نگرش دقیقتر و عینی تری در رابطه با ورزشکاران جوان و افراد ذاتاً مستعد به دست می‌دهد که می‌توان به کمک آن و براساس روش‌های واقعی، پتانسیل ورزشی آنها را مورد ارزیابی قرار داد و آن را به حداکثر کارایی رساند.

فایل های ضمیمه شده :

 
 
نظر شما
ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
اجرا و پشتیبانی: NikaIT