%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20(%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD)
دیابت (مرض قند)
95,000  تومان
وضعیت: موجود

دیابت (مرض قند)

عنوان: دیابت (مرض قند)
کد:
  • نویسنده: نیل اف. گوردون
  • مترجم: شهرام فرج زاده

ناشر:

علم و حرکت


قطع:

وزیری


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

160


نوبت چاپ:

2


شابک:

9789645547576


سال:

1389

چکیده :

اگر بیماری دیابت شما از نوع اول یا دوم است، از تمرینات ورزشی این کتاب نهایت استفاده را خواهید برد.

این کتاب برنامه های تمرینی ایمن و معقولی را ارائه می دهد و ـ به همراه تغذیه خوب و دارو درمانی مناسب ـ به شما کمک خواهد کرد تا شرایط خود را کنترل کرده و تندرستی و آمادگی جسمانی خود را بهبود ببخشید.

این کتاب همچنین تعریف روشنی از انواع دیابت و درمان آنها، ضرورت سازگاری برنامه های تمرینی مؤثر برای نیل به بازتوانی بدن، رهنمودهایی برای تمرین ایمن، چهار برنامة کامل تمرینی، و اطلاعات مستند در پیشگیری از شرایط اضطراری قند خون، تنظیم رژیم غذایی و انسولین، برای کمک به حفظ انگیزش و سنجش روند بهبودی را بدست می دهد.

این کتاب یکی از اولین مجموعه های تمرینات ورزشی توانبخشی مؤسسه تحقیقاتی و تندرستی «دکتر کوپر» است. دیگر عناوین این مجموعه عبارت اند از: آرتریت، سکتة مغزی، اختلالات تنفسی، و خستگی مزمن.

دکتر نیل گوردون، رئیس بخش فیزیولوژی ورزشی مؤسسه تندرستی «دکتر کوپر» و یکی از متخصصان تمرینات ورزشی و تندرستی در جهان است.

فایل های ضمیمه شده :

 
 
نظر شما
ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
اجرا و پشتیبانی: NikaIT